Sunday 27 March 2011

Lite vår?

Det här fotot tog jag redan i början av februari när snön äntligen hade smält bort och det gick att hitta sandlådan igen. Vi satt ute i solen och även om det fortfarande var vinter då så kändes det som om det i alla fall var lite vår. Eller hoppet tändes i alla fall...

När jag såg fotot fick jag den här idén om hur jag ville använda Websters Pages 'Spring Market-papper'. Men sen fick jag vänta, och vänta, och vänta... på papperna. Till slut tyckte även Websters att det var vår och resultatet blev så här:


Dekorationerna är utskurna från Websters 'Spring Market' ('Simple Pleasure', 'Good Living' och 'Market Menu'). Även bokstavsstickersen är från 'Spring Market'. Bakgrundspappret är vit cardstock som är sprejad med Glimmer Mist Chalkboard 'Banana Pudding'.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment! It really makes my day!!!