Sunday 6 March 2011

Vattenkoppor

Till den här layouten har jag enbart använt produkter från Graphic 45:s 'Le Cirque. Jag ville få fram de härliga färgerna och göra en glad layout, men utan att lyfta fram cirkustemat.


Jag började med att spreja med gul och svart mist på vit cardstock (Smooch Spritz: 'Sun Kissed' och 'Mossy Mist'). Sedan fäste jag cardstocken på pappret Le Cirque så att det blev en ram runt hela layouten. Sist fäste jag alla dekorationerna samt stämplade med 'Archival Brilliance Graphite Black' som är en täckande stämpeldyna. Dekorationerna kommer från 'Le Cirque: Tags', 'Le Cirque: Borders', 'Greatest Show on earth', 'Dazzle & Delight' samt 'Circus Parade'. Även stämplarna tillhör serien 'Le Cirque'.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment! It really makes my day!!!