Tuesday 19 April 2011

Happy Easter!

Här är två påskkort som ska skickas iväg till familjemedlemmar i morgon. Jag har köpt så mycket nya papper, dekorationer, mister m.m. på sistone så jag ville gärna använda något av det. Jag ville även ha med mycket gult på korten. Så här blev resultaten:


Här har jag använt ett gult papper med lila fjärilar från Magnolia samt vit cardstock som jag har sprejat med Glimmer Mist 'Sun Sisters'. Masken kommer från Prima och stämpeln från Reprint. Dekorationerna kommer mestadels från Sassafras Lass. På ansiktet nere till höger har jag lagt på Rangers Glossy Accent. Jag har verkligen gillat den här produkten innan men den här gången blev bilden som var i en lämplig lila nyans plötsligt rosaaktig när den torkade. En varning utfärdas alltså..!


Här är bakgrunden vit cardstock som jag har sprejat med Glimmer Mist 'Lemon Zest'. Masken är en av de nya lite större som har kommit från Prima. De gula papperna är från Webster och Crate. Kycklingpappret är från Pion Design och flickorna från ett papper av 3ndy Papir. Den rosa blomman är en av alla de underbart vackra som har kommit från Prima den här säsongen.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment! It really makes my day!!!